Automatinė greičių dėžė AISIN TF 80SC/81SC ir AW 55-50 / 55-51  


  Aisin firma yra viena is žinomiausių pasaulyje japoniškų firmų gaminancių automatinės greičių dėžes.
Nuo seno šios firmos greičių dėžės buvo montuojamos į Volvo,Saab,Renoult,Fiat,Ford,Opel
ir kitus amerikiecių gamybos automobilius. Šios firmos greicių dėžės yra patikimos ir kompaktiškos.
Automatinės greičių dėžės mechanizmas yra patikimas ir gali tarnauti dešimt ir daugiau metų.
Silpniausia šios greičių dėžės vieta yra taip vadinamas hidrotransformatorius.
Hidrotransformatoriuje sugenda susitrina frikcinės plokštelės ir frikcinis kietas sluoksnis su tepalu išsinesioja po visą dėžę.
Pirmiausia šios kietos dalelės pradeda kenkti hidrauliniam blokui,taip vadinamam mechatronikui.
Mechatroniką galima palyginti su greičio dėžės širdimi.Jis valdo tepalo srautus,kurių pagalba yra valdoma dėžių sankaba ir bėgių perjungimas.
Frikcinės atplaišos pažeidžia hidraulinio bloko stumoklius ir slėginius kanalus,tokiu būdu slėgis pradeda nebepasiekti savo maksimalaus lygio.
Pirmi požymiai,kad yra sugedęs hidraulinis blokas atsiranda greičio dėžės tepalui gerokai įšilus.
Sušilęs tepalas suskystėja ir taip dar labiau pasireiškia stumoklinės grupės hidrobloko nesandarumas,ir slėgis pradeda nepasiekti savo kritinės reikšmės.Ta iatsiranda greičio dėžės postūmiai iš pirmo į antrą,ir iš antro į trečią bėgius.
Hidraulinis modulis yra brangiausia detalė šios dėžės ir kainuoja apie 700 eurų.Jeigu pakeisti tik hidraulinį moduįi,tepale esančios frikcinių diskų atplaišos ir toliau jį gadins ir greičiausiai po 3-4 mėn.gedimas vėl pasikartos.Pirmiausia reikia ištraukti greicių dėžę,pakeisti hidrotransformatorių,ir pakeisti greičių dėžės dauguma detalių, turinčių guminius elementus,kurie nuo senėjimo prarado savo lankstumą ir taip pat praleidžia slėgį ir įtakoja greičio dėžės blogą darbą.
Jeigu hidraulinis modulis nėra stipriai susidėvėjęs,jį pareguliavus,pakėlus slėgį,galima dar kurį laiką apsieiti be jo pakeitimo,ir kokius metus dar važinėti.
Šios Aisin greicių dėžės yra tikrai patikimos ir pravažiuoja be kapitalinio remonto po 200500km.
Keičiant greičių dėžės tepalą kas 50000-60000 km,galimau užtikrinti sklandų greičių dėžės darbą netgi iki 350000km.
Ar pirkti greičių dėžes iš kitų automobilių,ar remontuoti savo,praktiškai nėra jokio skirtumo,kadangi viską apsprendžia kokiu tepalu važiavo automobilis ir kiek kilometrų nuvažiavo.

 


 

 

 

 

 

 

© 2013 LBM webpage | Joomla 2.5 Templates by vonfio.de