JATCO automatinė greičių dėžė-variatorius JF011E

 

JATCO firma yra viena is žinomiausių pasaulije firmų gaminancių automatinės variatoriaus tipo greičių dėžes.

Nuo seno variatoriai šios firmos buvo montuojamos į DODGE,JEEEP, Nissan,Mitsubishi, Citroen, Renault automobilius.

 

Šios firmos greicių dėžės yra paprastos ir kompaktiškos.
Automatinės greičių dėžės pagrindinis mechanizmas yra variatorius.

Variatoriaus darbas yra labai paprastas ir efektivus. Važiuojan su tokia dėžė nesijaučia jokiu bėgių perjungimo, nės jų ir nėra.

Variatoriaus volai tepalo slėgio pagalbą keičia savo ploti ir diržo padėti, tokiu būdu keičiasi bėgių perjungimo sąntikis. Volai ir diržas dėl spaudimo patiria didžiausius

apkrovimus, kurie įtakoja jų susidivėjimą.

Variatoriaus dalys sudaro didžiausia greičių dėžės kainą

ais1
Mechatroniką galima palyginti su greičio dėžės širdimi.Jis valdo tepalo srautus,kurių pagalba yra valdoma dėžių sankaba ir bėgių perjungimas.
Frikcinės atplaišos pažeidžia hidraulinio bloko stumoklius ir slėginius kanalus,tokiu būdu slėgis pradeda nebepasiekti savo maksimalaus lygio.
Pirmi požymiai,kad yra sugedęs hidraulinis blokas atsiranda greičio dėžės tepalui gerokai įšilus.
Sušilęs tepalas suskystėja ir taip dar labiau pasireiškia stumoklinės grupės hidrobloko nesandarumas,ir slėgis pradeda nepasiekti savo kritinės reikšmės.Ta iatsiranda greičio dėžės postūmiai iš pirmo į antrą,ir iš antro į trečią bėgius. 
 Hidraulinis modulis yra brangiausia detalė šios dėžės ir kainuoja nuo 700 eurų.Jeigu pakeisti tik hidraulinį moduįi,tepale esančios frikcinių diskų atplaišos ir toliau jį gadins ir greičiausiai po 3-4 mėn.gedimas vėl pasikartos.Pirmiausia reikia ištraukti greicių dėžę,pakeisti hidrotransformatorių,ir pakeisti greičių dėžės dauguma detalių, turinčių guminius elementus,kurie nuo senėjimo prarado savo lankstumą ir taip pat praleidžia slėgį ir įtakoja greičio dėžės blogą darbą.
Jeigu hidraulinis modulis nėra stipriai susidėvėjęs,jį pareguliavus,pakėlus slėgį,galima dar kurį laiką apsieiti be jo pakeitimo,ir kokius metus dar važinėti.
Šios Aisin greicių dėžės yra tikrai patikimos ir pravažiuoja be kapitalinio remonto po 200500km.
Keičiant greičių dėžės tepalą kas 50000-60000 km,galimau užtikrinti sklandų greičių dėžės darbą netgi iki 350000km.
Ar pirkti greičių dėžes iš kitų automobilių,ar remontuoti savo,praktiškai nėra jokio skirtumo,kadangi viską apsprendžia kokiu tepalu važiavo automobilis ir kiek kilometrų nuvažiavo. 

 

© 2013 LBM webpage | Joomla 2.5 Templates by vonfio.de