EGR emuliatorius

Beveik visuose automobiliuose su PSG16 elektroniniu siurbliu sugenda EGR (Exhast Gas Recirculation valve) vožtuvas. EGR sistema skirta papildomai sudeginti išmetamąsias dujas. Automobiliui ši sistema padaro daugiau žalos, nei naudos: užkemša įleidimo kolektorių, EGR vožtuvą, pablogina automobilio dinamiką. Naujas EGR vožtuvas pakankamai brangus - apie 1200 lt. Naujas EGR vožtuvas veikia apie metus, bet jeigu automobilio kuro sistemoje yra gedimas, tuomet dar trumpiau. Mes siūlome paprastą sprendimą - montuoti EGR vožtuvo emuliatorių.

 

EGR vožtuvo užsakymo kodai:

OPEL-51041,5851594,9196675,93176989

SAAB-4774311

WAHLER 7375D

Jei sugenda EGR vožtuvas,  įpurškimo sistema pradeda dirbti avariniame rėžime, dėl to sumažėja variklio galia. EGR gedimo kodas: P0400 Exhaust Gas recirculation valve

Sumontavus EGR emuliatorių, gedimai susiję su EGR pradingsta, pagerėja trauka. EGR emuliatoriaus montavimas paprastas ir greitas.

Prieš montuojant emuliatorių, būtina patikrinti ar EGR vožtuvas yra užsidaręs. Jeigu vožtuvas nėra uždarytas, išmetimo sistemoje padidėja dūmingumas, blogėja trauka, atsiranda gedimų kodai susiję su EGR, arba oro srauto matuokle. 

Emuliatorius turi būti tvirtinamas tokioje vietoje, kuri yra apsaugota nuo vandens patekimo ir kurioje būtų minimali vibracija (ne prie variklio). Iš emuliatoriaus išeinantys laidai turi būti nukreipti į apačią.

 

Perkirpti oro matuoklės 5-kontakto laidą ir sujungti žalią ir geltoną emuliatoriaus laidus taip kaip parodyta.

Nuimkite jungtį nuo EGR vožtuvo (vožtuvas turi likti atjungtas) ir prilituokite emuliatoriaus laidus pagal pateikta schemą.  

 

© 2013 LBM webpage | Joomla 2.5 Templates by vonfio.de